Časté otázky

Prečo tréning trvá len 20 minút?

Elektrická stimulácia svalov je oveľa účinnejšie ako tradičné cvičenie. Vďaka lepšiemu rozloženiu a väčšej hĺbke zaťaženie svalov dosahuje výsledky za oveľa kratší čas.

Čo si mám priniesť so sebou?

Na prvé cvičenie si nemusíte nosiť vôbec nič. Špeciálne antibakteriálne spodné prádlo Vám požičiame.

Koľko času ušetrím oproti posilňovni?

Odporúčaná frekvencia cvičenia je vzhľadom k vysokému zaťaženiu svalov 1-2 × týždenne, 20 minút. Aby ste dosiahli podobné výsledky, museli by ste v posilňovni stráviť okolo 5 hodín týždenne.

Je elektrická stimulácia svalov bezpečná?

EMS tréning využíva prúd nízkeho napätia – rovnaký, ktorý sa používa pri rehabilitáciách. Cvičenie je založené len na vyššej efektivite inak úplne prirodzených svalových kontrakciách.

Ako sa k elektrickej stimulácii svalov stavajú odborníci?

Efektivitu cvičenia EMS preukázal rad vedeckých štúdií na prestížnych školách (Bayreuth 2002-2003, Erlangen-Nürnberg 2009, Sportschüle Köln 2008) a športových klinikách (Bad Oeynhausen 2010).

Sú pre EMS tréning nejaké obmedzenia?

S technológiou EMS môže cvičiť každý zdravý človek. Pri určitých zdravotných obmedzeniach ale odporúčame najprv konzultovať s lekárom. Tréning typu EMS však nie je možný predovšetkým v nasledujúcich prípadoch:

  • Nekontrolovaná epilepsia alebo záchvaty alebo iné poruchy nervového systému.
  • Kardiostimulátor, implantované elektronické zariadenia.
  • Tehotenstvo.
  • Rakovinové lézy a oblasti v blízkosti zápalov.
  • Popálená, infikovaná alebo inak zranená oblasť pokožky.
  • Akútna bakteriálna alebo vírusová infekcia, ochorenie spojené s horúčkami.
  • Rabdomyolýza (rozpad svalových vlákien kostrových svalov).
  • Závažné kardiovaskulárne alebo koronárne ochorenia.
  • Tendencia k vnútornému krvácaniu, napr. po úrazoch alebo zlomeninách.
  • Akútne traumy alebo chirurgické zákroky (menej ako 6 mesiacov).
  • Nedostatočný prietok krvi v končatinách alebo kritická ischémia.
  • Prietrž brušnej steny alebo slabín.
  • Ťažká forma hemofílie alebo trombóza (poruchy zrážanlivosti krvi).
  • Svalové kŕče alebo iné závažné svalové ochorenia.

Váš osobný tréner s vami všetky tieto obmedzenia preberie pri prvej návšteve.

Tréning nie je vhodný pre osoby mladšie ako 16 rokov.

Nie je tréning YEES príliš náročný?

Tréning je šitý priamo Vám na mieru, certifikovaný tréner citlivo zostavuje tréningový plán podľa fyzických možností a preferencií klienta.

Nie je tréning YEES príliš ľahký?
Ak sú Vaše fyzické možnosti a motivácia vysoké, tréner Vám vie dať poriadne do tela. Tréning je vhodný aj pre profesionálnych športovcov.
Pre zaujímavosť, tento typ tréningu praktizuje aj legenda NHL, Jaromír Jágr.
Chudnutie, formovanie, naberanie svalovej hmoty, je to možné s YEES?

Samozrejme. Podľa toho, čo sa rozhodnete dosiahnuť, Váš osobný tréner pripraví tréningový plán a nastaví správny typ pôsobenia nášho EMS stroja.

V čom mi EMS tréning môže pomôcť?

Vysokú efektivitu dosahuje tento typ cvičenia pri celkovom posilnení tela, ale aj pri zameraní na jednotlivé partie. Odstraňuje celulitídu, zbavuje od bolestí chrbta a pôsobí antistresovo. Na rozdiel od klasického tréningu navyše nezaťažuje kĺby, šľachy a väzy.

Po koľkých tréningoch sú vidieť výsledky?

Prvé citeľné zmeny sa dajú pozorovať po 5-6 cvičeniach, viditeľné zmeny sú bežne pozorovateľné po 5-6 týždňoch.

Je tréning YEES vhodný pre všetky typy postáv?

Podľa typu Vašej postavy vieme na stroji nastaviť hĺbku pôsobenia svalovej stimulácie, to znamená, že ak ste objemnejší, vieme hĺbku dosahu zväčšiť, ak ste chudší naopak zmenšiť.

Schudnem s cvičením na YEES?

Áno, pri pravidelnom cvičení a správne nastavených stravovacích návykoch.

Môžem trénovať v YEES po operácii či zranení?

EMS tréning dokáže dokonca urýchliť rekonvalescenciu svalov po operácii. Navyše nezaťažuje kĺby, šľachy ani väzy. Odporúčame ale vopred konzultovať cvičenie s vaším lekárom.

Pre aké vekové kategórie je tréning YEES vhodný?

Pre všetky od 16 rokov. Ak netrpíte na uvedené kontraindikácie, tak je tréning YEES pre Vás vhodný.

Môžem si priniesť do YEES dieťa?

Samozrejme, všetky naše prevádzky sú Kids friendly.

Koľko nás je na tréningu YEES?

Iba Vy a Váš osobný tréner. Oceníte nielen individuálny prístup trénera ale aj súkromie, ktoré Vám tento typ cvičenia ponúka.

Rezervujte si svoje cvičeniE